ostoehdot

Yleiset sopimusehdot

Yleiset osto- ja toimistusehdot

LUXWAY NORDIC 

 

1 Maksuvaihtoehdot

Betal sauna med MobilePay       Betal sauna med Master Card       Betal sauna med Visakort        Betal sauna med Maestro kort

Pankki/luottokortti

Maksuvaihtoehto asiakkaille, jotka haluavat maksaa Visa, Mastercard tai Mobilepay-kortilla. Luxway käyttää 3D Securea turvalliseen korttimaksamiseen. 3D Secure on Visan ja Mastercardin kehittämien turvallisuusstandardien Verified by Visa ja Mastercard SecureCode yhteinen termi. 3D Seure suojaa sinua petoksilta ja yrityksesi turvallisuus kasvaa. Pääsääntöisesti et vastaa vahingosta, jonka teet käyttäessäsi 3D Securea. Kortin myöntävä pankki ottaa riskin 3D Securea käytettäessä, ja mikäli olet täyttänyt lunastusvaatimukset, et voi vastaanottaa vastakannetta.

Valmistustilaus

Jos tuote on listattu "Valmistustilaus", tuote valmistetaan tilauskohtaisesti ja siksi toimitusaika voi vaihdella, tuotesivulla ilmoitettu toimitusaika on tavoite, mutta joissain tapauksissa se voi kestää kauemmin tilausten määrästä riippuen ja tuotantokapasiteetti tehtaalla. Valmistustilauksen tapauksessa peruuttamisoikeus ei ole voimassa tuotteen valmistuksen aloittamisen jälkeen, koska se on luokiteltu räätälöityksi tuotteeksi. Valmistustilauksista maksetaan pantti 20 % tuotteen hinnasta tilauksen yhteydessä, tämä laskutetaan erikseen.

 2 Sovellettavuus

Osto- ja toimitusehdot

Nämä Osto- ja toimitusehdot koskevat Luxway Nordicin (jäljempänä ”luxway”) valmistamien tai muuten toimittamien tavaroiden myyntiä.

Näitä yleisiä osto-ja toimitusehtoja sovelletaan, kun asiakas on ostanut tavaroita Luxwaylta. Tekemällä ostoksen Luxwaylta asiakas sitoutu noudattamaan näitä ehtoja kokonaisuudessaan.

Luxway pidättää oikeuden tehdä muutoksia yleisiin osto- ja toimitusehtoihin.

Ennakkotilaaminen

Kun tilaat varastotuotteen, joka on väliaikaisesti loppuunmyyty, mutta sitä odotetaan saapuvan varastoon, et maksa käsirahaa. Erityistilauksista tai räätälöidyistä tavaroista voidaan sopia yksittäisistä ehdoista. Voit tilata tavarasi ennakkoon tekemällä tilauksen tuotteesta. Kun tilaat tuotteen, jota ei ole varastossa, voit valita maksutavaksi laskun tai osamaksun, jonka jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Voit varmistaa ennakkotilauksella, että saat tuotteen seuraavalla toimituksella. Luxway ilmoittaa verkkosivuilla, kun loppuunmyytyä tuotetta on uudelleen saatavilla. Jos olet tilannut tavarat ennakkoon ja tavara on aika toimittaa, sinulle lähetetään sähköpostilla tarkempi toimitusaika, jonka vahvistat. Mikäli emme saa vahvistusta sähköpostilla, otamme sinuun yhteyttä puhelimitse. Viimeinen toimituspäivä ja -aika tulee toimittajalta tekstiviestinä (mahdollisesti puhelimitse tai kirjeellä) sen jälkeen, kun tavarat on noudettu Luxwayn varastosta.

 

3  Yhteystiedot

Luxway Nordic Ab

Y-tunnus: 55564170302

Osoite: Datavägen 43 A, 436 39 Askim, Sweden

Puhelinnumero. +46 31 89 90 80

Sähköposti: [email protected]

 

4 Ostoksesi Luxwaylta

Luxway myy verkkosivuillamme Luxway.fi lueteltuja tuotteita ja kaupoista löytyviä tuotteita. Kuitti on todiste hyväksytystä maksusta.

 

5 Hinnoittelu

 

5.1 Hinnat

Tavaroiden hinnat löytyvät verkkosivuiltamme. Hinnat ovat ilmoitettu euroissa ja sisältävät arvonlisäveron. Hintaan ei kuulu toimitusta, ellei toisin mainita. Tilauksen kokonaishinta on hinta, joka ilmoitetaan tilauksen yhteydessä.

 

5.2 Lähetyskulut

Kunkin tuotteen lähetyskulut löytyvät, kun siirryt kassalle verkkosivuillamme.

 

6 Toimitus

 

 

6.1 Toimitusaika

Toimitus tapahtuu yleensä 3-6 päivän kuluessa ostovahvistuksen jälkeen Luxwayn varastolta.

Mikäli tuotetta ei ole varastossa, toimitus tapahtuu, kun tuotetta saadaan varastoon, tai kun Luxway järjestää suoran toimituksen tehtaalta asiakkaalle. Viivästynyt toimitusaika voi johtua esimerkiksi, mikäli asiakas asuu paikassa, johon tavarankuljetuksia ei ole saatavilla niin usein.

6.2 Toimitustavat ja -tiedot

Asiakkaat voivat noutaa tuotteet mistä tahansa Luxwayn varastosta, jotka sijaitsevat Helsingborgissa. Ota yhteyttä Luxwayhyn varataksesi noudon tai saadaksesi lisätietoja etsimäsi tuotteen nykyisestä varastointipaikasta. Katso kohta 3 Yhteystiedot.

Tuotteet voidaan myös toimittaa suoraan asiakkaalle. Toimituksen suorittaa toimitusyritys.

Asiakkaan tehdessä tilauksen Luxway hoitaa tavaroiden kuljetuksen ja vastaa niistä. Luxway käyttää DSV:tä ja DHL:llää toimittajana. Erityistoimituksissa voidaan hyödyntää muita toimittajia.

Tuotteen (tuotteiden) koosta riippuen tuotteet toimitetaan suoraan asiakkaalle, tai toimitusyrityksen toimipisteeseen.

Toimitettaessa tuotteet suoraan asiakkaalle, paketti kulkee lyhintä mahdollista reittiä. Mikäli haluatte tuotteelle laajennetun toimituspalvelun, olkaa yhteydessä suoraan Luxwayhin. Katso kohta 3 Yhteystiedot.

Kun tuotteet toimitetaan toimitusyrityksen toimipisteeseen, se toimitetaan lähimpään edustajaan, joka vastaa asianomaisen toimitusosoitetta. Pakettitoimitusten sesonkiajan vaihteluissa toimitus voidaan suorittaa lähimmälle edustajalle, jolla on tilaa vastaanottaa ja toimittaa tuotteet. Mikäli asiakas haluaa noutaa tuotteet tietystä toimipaikasta, on tästä ilmoitettava erikseen tilauksen viestiruutuun. Luxway varaa tällöin tilan valitsemastasi toimituspaikasta.

6.3 Toimitus suoraan asiakkaalle

Tuotteita toimitettaessa suoraan asiakkaalle, on asiakkaan oltava tietoinen seuraavista ehdoista:

Asiakkaan hyväksyessä ehdotetun toimitusajan, on asiakkaan oltava paikalla tavaroita toimitettaessa.

Toimittajalla tulee olla esteetön pääsy toimitusosoitteeseen. Tuote toimitetaan lähimmälle kuljetettavalle tielle niin lähelle kerrostalon ovea, kuin mahdollista tai huoneistoissa talon ulkopuolelle. Kuljettaja päättää asiakkaalle pääsyn pituuden.  Vain sovittu tavaroiden luovuttaminen tehdään. 

Tapauksissa, joissa asiakas ei ole paikalla vastaanottamassa tuotteita, toimittaja jättää tuotteet lähimpään terminaaliin. Tuotteita säilytetään terminaalissa 7 työpäivää, jolloin asiakas voi hakea tuotteet itse, tai että asiakas tekee uuden sopimuksen toimittajan kanssa uudesta luovutusyrityksestä asiakkaan ennalta sovittuun toimitusosoitteeseen. Luxway laskuttaa uuden toimituksen kustannukset asiakkaalta. Mikäli asiakas ei lunasta tuotetta 7 työpäivän kuluessa, tuote palautetaan Luxwaylle. Luxway laskuttaa asiakkaalta palautuksen.

Toimittaja on vastuussa tuotteiden vaurioitumisesta ja/tai vahingoittumisesta kuljetuksen aikana. Mikäli asiakas noutaa tuotteet itse toimittajan toimipisteeltä, tavarat tulee tarkastaa vaurioiden varalta. Kuljetusvaurioista on ilmoitettava noutopaikassa. Kuljetusvastuu siirtyy noudettaessa toimittajalta asiakkaalle.

Tuotteiden vastuu siirtyy asiakkaalle, kun tuotteet on toimitettu/noudettu. Asiakkaan on allekirjoitettava lähetysasiakirja.

Mikäli asiakas huomaa tuotteissa puutteita tai toimitusvahinkoja pakollisessa tarkastuksessa, tulee asiasta ilmoittaa välittömästi toimittajalle. Valitus tehdään suoraan lähetysasiakirjaan kirjoitettavalla huomautuksella, jonka asiakkaan tulee allekirjoittaa vahvistaakseen tuotteen vastaanottamisen. Kuljettajan tulee kertoa asiakkaalle reklamoinnista kuljetusvauriotapauksissa.                                                                                                                                              

Piilossa olevista kuljetusvaurioista, jotka eivät näy tuotteiden pakollisen tarkastuksen aikana, tulee ilmoittaa heti, kun ne havaitaan, tai viimeistään 7 päivän kuluessa. Mikäli asiakas on havainnut vaurioituneet tuotteet, niitä ei tule asentaa paikalleen tuotteeseen. Kuljetukseen liittyvien tai piilevien vaurioiden tapauksessa, on suositeltavaa, että asiasta ilmoitetaan asiakaspalveluun numeroon +46 771 345 345. Kun otat yhteyttä DHL:n asiakaspalveluun, ja anna heille lähetystunnus. DHL:n verkkosivuilla on valituslomake, mikäli asiakas haluaa ilmoittaa vahingoista sähköpostitse.

Asiakkaan noutaessa tuotteet Luxwayn tai toimittajan varastolta, kuljetusvastuu siirtyy asiakkaalle.

6.4 Toimitus toimittajan toimipisteeseen

DHL toimittaa tavarat lähimpään DHL Service Point -jakeluyksikköön.

Toimittaja on vastuussa tuotteiden vaurioitumisesta tai katoamisesta kulejtuksen aikana.

Mikäli tuotteissa havaitaan puutteita tai vaurioita toimitushetkellä, tulee asiakkaan reklamoida suoraan DHL:n palvelupisteeseen ilmoittamalla vauriot ja niiden laajuus.

DHL:n palvelupisteen henkilöstön on tarkistettava määritellyt vauriot.

Myöhemmin havaituista vaurioista on ilmoitettava DHL:lle mahdollisimman pian, tai viimeistään 7 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Myöhäiset reklamoinnit voivat tarkoittaa korvausten menettämistä.

Kuljetukseen liittyvien ja piilossa olevien vaurioiden tapauksessa on suositeltavaa, että otetaan yhteyttä suoraan asiakaspalveluun numeroon +46 771 345 345. Ottaessasi yhteyttä DHL:n asiakaspalveluun kerro lähetystunnus. DHL:n verkkosivuilla on valituslomake, mikäli asiakas haluaa ilmoittaa vaurioista sähköpostitse.

Mikäli asiakas ei lunasta tavaroita DHL:n palvelupisteeltä toimittajan määräämässä ajassa ja tuote joudutaan palauttamaan Luxwaylle, veloittaa Luxway palautuslähetyksen asiakkaalta.

 

7 Reklamaatiot ja takuu

 7.1 Reklamaatiot ja takuu

Kuluttajien ostamilla Luxway-tuotteilla on 3 vuoden reklamointioikeus, sekä yhden vuoden takuu. Takuu on voimassa ostopäivästä lähtien. Ostokuitti on todiste tuotteen takuudesta. Yritysmyynnissä tuotteilla on 6 kuukauden takuu. Takuuehdot koskevat alkuperäisiä asiakkaita. Takuuehdot eivät koske asiakkaita, jotka ovat hankkineet Luxway tuotteet muualta.

7.2 Takuu ja korvausvaatimukset

Takuu kattaa seuraavat asiat:

Takuu kattaa Luxway-sarjan kaikkien komponenttien materiaali- ja tuotantovirheet, ja se on voimassa ostopäivästä lähtien.

Takuu ei kata seuraavia vahinkoja:

Tuotteiden väärinkäytöstä johtuvia vahinkoja (mm. väärä puhdistustapa tai puhdistusaineet.) Takuu ei kata normaalia kulumista, repeytymiä, naarmuja tai vaurioita, jotka aiheutuvat asennuksen aikana. Saunapuu on erittäin huokoista materiaalia, joten pieniä naarmuja ja painevaurioita voi tapahtua asennuksen aikana. Ole siis varovainen. Ennaltaehkäisevien toimenpiteiden, kuten pintakäsittelyn laiminlyönnistä aiheutuvia vahinkoja ei korvata.

Mikäli tuote on varastoitu väärin odottaessa asennusta, tai se on asennettu väärin.

Mikäli tuote on sijoitettu väärään ympäristöön. Esimerkiksi sisätilojen mallit ulos.

Mikäli tuote on sijoitettu paikkaan, jossa ei voida noudattaa tuotteen asennusohjeita.

Mikäli asennustilan lattia on viisto tai epätasainen, jolloin syntyy rako seinien väliin tai seinien ja katon väliin, samoin kuin ovesta kattoon tai lattiaosaan.

Kaupallisessa käytössä aiheutuvista vahingoista, joissa kolmas osapuoli käyttää tuotetta ilman omistajaa, jolloin voidaan olettaa, ettei käyttäjillä ole riittäviä tietoja tuotteen käytöstä, ja jos tuotetta käytetään väärin ilman myyjän suostumusta käyttää tuotetta sellaisessa ympäristössä.

Mikäli tuotteen alkuperä tai toiminta on muuttunut.

Seuraavia materiaalivikoja ei korvata: Puumateriaalin sävyvaihtelut, puun syiden vaihtelut ja pienet halkeamat, koska puu on elävää materiaalia. Täydellisessä kunnossa toimitettuja lasiosia ei korvata. Emme voi taata, että todellinen tuote on juuri samanvärinen, kuin kuvassa näkyvä väri.

Piilossa olevia vaurioita puussa, kuten katossa, penkkien alla, selkänojan takana olevien oksien, tai halkeamia. Nämä vauriot eivät ole näkyviä vaurioita, kun sauna on asennettuna.

Paneelilinjojen poikkeamat seinä- tai lattiaosien saumoissa.

Kulutustarvikkeet.

Varaosilla on 6 kuukauden takuu.

Luxway korvaa takuunalaisen vian, tai lähettää vaurioituneen osan tilalle varaosan. Pidätämme oikeuden peruuttaa oston. Asiakas korvaa mahdolliset varaosat myös varaosan vastaanottamisen jälkeen. Mikäli asiakas ja Luxway ovat sopineet tavaroiden palauttamisesta tarkastusta tai reklamointia varten, tuote on lähetettävä kokonaisuudessaan vastineeksi, jollei toisin sovita. Korjauksia, joita Luxway ei ole hyväksynyt, ei korvata. Jos tuote toimitetaan pakkauksessa ja asiakas haluaa käyttää takuuta tuotteelle, tai osalle tuotteista, tuotetta ei saa asentaa ennen kuin reklamaatiolomake on toimitettu, ja että Luxway on ottanut yhteyttä asiakkaaseen. Luxway ei ole vastuussa ylimääräisistä töistä tai kustannuksista, mikäli asiakas on jatkanut reklamoidun tuotteen asentamista ja tuote joudutaan vaihtamaan tai korjaamaan. Vaihdetut osat palaavat Luxwaylle.

Reklamaatio tulee tehdä kahden kuukauden kuluessa siitä, kun asiakas on havainnut virheen. Asiakkaan on pystyttävä todistamaan, että vika on ollut tuotteessa alun perin.

 

7.3 3 Muut ehdot

Mikäli vahinko liittyy tuotteiden kuljetukseen, vastuussa ovat:

Kohta 6.2 Toimitustavat ja -tiedot, ja 6.3. Toimitus suoraan asiakkaalle. Jotta kuljetusvakuutusta voidaan käyttää, näkyvistä vaurioista on ilmoitettava lähetystodistuksessa tavaroita vastaanotettaessa. Vaurioista on ilmoitettava DHL:lle numeroon +46 771 345 345, johon asiakkaan on ilmoitettava lähetystunnus. Jos mahdollista, suosittelemme, että pakkausten vauriot dokumentoidaan valokuvitse. Mikäli kuljetuksen yhteydessä kuorman purkamisen yhteydessä tapahtuu lisävahinkoja, on siitä ilmoitettava toimittajalle.

Takuuasioissa asiakkaan tulee täyttää ”Takuu ja valituslomake” ja lähetettävä se sähköpostitse osoitteeseen [email protected].  Napsauta tästä avataksesi takuu- ja valituslomakkeen. Lomake täytetään digitaalisesti, jonka jälkeen se tulee tulostaa ja allekirjoittaa. Tapauksissa, joissa asiakkaalta puuttuu sähköposti, lomake on lähetettävä postitse. Katso kohta 3 Yhteystiedot.

8 Peruutus

  8.1 Voit käyttää peruutusoikeutta seuraavasti

Ostosten peruuttaminen on tehtävä kirjallisesti Luxwayn peruutuslomakkeella, katso alla oleva linkki. Peruutusoikeus koskee asiakkaita, jotka ovat ostaneet tuotteet verkosta, puhelimitse tai myymälän ulkopuolelta. Peruutusoikeus on 14 päivää tavaroiden vastaanottamisen jälkeisestä päivästä. Peruutettuasi ostokset kirjallisesti, tulee tavarat palauttaa Luxwaylle viimeistään 14 päivän kuluessa sovittuun palautusosoitteeseen. Rahat palautetaan niin pian kuin mahdollista, tai viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran palauttamisesta. Luxway tarkistaa tuotteet palautuksen jälkeen.

 

8.2 Peruutusehdot

Asiakas on vastuussa tuotteiden palauttamisesta. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaana olet vastuussa tuotteiden palautuskuluista. Olet vastuussa myös kuljetusvaurioista, sekä mahdollisista tavaroiden katoamisesta. Peruuttamisoikeutta käytettäessä tavaroiden on oltava:

Alkuperäisessä kunnossa, ne eivät saa olla vaurioituneita.

Pakattu alkuperäispakkaukseen. Suosittelemme koko saunan palauttamisessa, että tuote on lavalla turvallisen palautuksen onnistumiseksi.

 

8.3 Peruuttamisoikeus ei koske seuraavia tuotteita

Hygieniatuotteita särkyneissä pakkauksissa, näitä ovat muun muassa saunat, infrapatjt, tyynyt ja kehonlämmittimet. Peruuttamisoikeus ei koske myöskään räätälöityjä tuotteita, ts. mittatilaustuotteita, myös silloin kun asiakkaana on yritys.

 

8.4 Arvonalentumiskorvaus

Luxwaylla on oikeus vaatia arvonalentumista, mikäli tavaran arvo on alentunut jonkin verran, joka johtuu asiakkaan tavaroiden huolimattomasta käsittelystä.
Mikäli haluat käyttää peruutusoikeuttasi, peruutuslomake on täytettävä ja lähetettävä osoitteeseen [email protected]. Napsauta tästä avataksesi peruutuslomakkeen (lomake on täytettävä digitaalisesti, tulostaa ja allekirjoittaa). Tapauksissa, joissa asiakkaalta puuttuu sähköposti, lomake on lähetettävä postitse, katso kohta 3. Yhteystiedot.

 

9 Vapautusperusteet

9.1 Seuraavat olosuhteet sallivat poikkeukset

Mikäli syyt estävät sopimuksen täytäntöönpanon, jolloin toista osapuolta ei vaadita suorittamaan toimenpiteitä seurausten välttämiseksi tai voittamiseksi.

Poikkeuksellisia perusteita ovat lakot, työtaistelutoimenpiteet, vienti- tai tuontirajoitukset, kuljetusvälineiden puuttuminen, työkonfliktit, kuljetusrajoitukset, tulipalo, alihankkijoiden toimituksen epäonnistuminen tai viivästyminen, ja muut olosuhteet, joissa kolmatta osapuolta ei voida hallita. Edellyttäen, että toinen osapuoli ei kyennyt hallitsemaan tällaista olosuhdetta ja mikäli sopimusta tehdessä olosuhteiden muutoksesta ei tiedetty ennalta.

 

10 Henkilötiedot (GDPR)

10.1 Yleiset

Tallennamme asiakkaiden ostotapahtuman yhteydessä annetut henkilötiedot löytääksemme asiakaskuitit takuutapauksissa, sekä helpottamaan varaosien tilaamista GDPR-säännösten mukaisesti. Luxway Nordic kerää ja tallentaa asiakastietoja. Asiakastietoja ei anneta kolmansien osapuolten käyttöön. Asiakastiedot ovat turvassa sisäisessä myyntijärjestelmässämme. Asiakkaan halutessa poistamme häntä koskevat henkilötiedot. Asiakas voi halutessaan pyytää myös milloin tahansa virheellisten henkilötietojen korjaamista.

10.2 Vastuu henkilötiedoista

Luxway Nordic Ab on vastuussa asiakkaiden tai verkkosivustojen vierailijoiden henkilötietojen käsittelystä, ja vastaa sovellettavan lain mukaisesta noudattamisesta.

10.3 Henkilötietojen käsittely

Luxway Nordic kerää ja käsittelee henkilötietojasi, kun suoritat oston kauttamme. Jotta voitte tehdä ostosopimuksen kauttamme, meidän on kerättävä tietyt henkilötiedot teiltä asiakkaana ostotapahtuman jatkamiseksi.

10.4 Mitä tietoja keräämme?

Henkilökohtaiset tiedot, joita keräämme ja käsittelemme ovat:

Nimi, sekä mahdollisesti y-tunnus,

Osoite

Puhelinnumero ja sähköpostiosoite

Maksutiedot

Asiakasnumero

IP-osoite ja tiedot Luxway Nordic -sivuston käytöstä

Samoin myös aiemmat osto-, huolto- ja takuutapaukset.

10.4 Sinun oikeudet

Luxway Nordic ABOn vastuussa siitä, että henkilötietojasi käsitellään sovellettavan lain mukaisesti. Pyynnöstäsi tai omasta aloitteestasi Luxway Nordic AB korjaa, tunnistaa, poistaa tai täydentää tietoja, jotka vaikuttavat olevan virheellisiä, epätäydellisiä tai harhaanjohtavia. Sinulla asiakkaana on oikeus pyytää pääsyä asiakkaiden tietoihin. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus pyytää kirjaa henkilötietojesi käsittelystä. Sinulla on myös oikeus saada kopio käsitellyistä henkilötiedoista. Sinulla on oikeus hankkia rekisteriote, josta henkilötiedot tallennetaan sinusta, käsittelyn tarkoituksesta ja joille vastaanottajille tiedot on annettu tai paljastetaan. Sinulla asiakkaana on oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyä, joka tapahtuu etujen tasapainon avulla. Jos vastustat tällaista kohtelua, jatkamme hoitoa vain, jos hoidolle on perusteltuja syitä, jotka ylittävät kiinnostuksesi. Sinulla on oikeus tehdä valituksia henkilötietojesi käsittelystä Tietotarkastusvirastolle.

10.5 Sinun oikeudet – Dina rättigheter

Luxway Nordic Ab on vastuussa henkilötietojen lainmukaisesta käsittelystä. Pyynnöstäsi tai omasta aloitteestasi Luxway Nordic Ab korjaa, tunnistaa, poistaa tai täydentää tietoja, jotka ovat virheellisiä, epätäydellisiä tai harhaanjohtavia. Sinulla asiakkaana on oikeus pyytää nähdä sinua koskevat henkilötiedot. Sinulla on oikeus hankkia kopio käsitellyistä henkilötiedoistasi. Sinulla on oikeus hankkia rekisteriote, josta ilmenee kerätyt henkilötietosi, käsittelyn tarkoitus, sekä keillä on pääsy henkilötietoihisi. Sinulla asiakkaana on oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyäsi. Mikäli et halua, että henkilötietojasi kerätään tai käsitellään, jatkamme käsittelyä vain, mikäli sille on perusteltuja syitä. Sinulla on oikeus tehdä valitus henkilötietojesi käsittelystä Tietosuojavaltuutetulle.

11 Muut säännökset

 

11.1 Oikeus pidättäytyä toimituksesta

Mikäli asiakas joutuu konkurssiin, aloittaa ostonsa ja keskeyttää maksunsa, tai on konkurssissa ja maksua ei voida suorittaa, on Luxwaylla tällöin oikeus keskeyttää toimitus, kunnes tyydyttävä vakuus on annettu. Luxway voi peruuttaa sopimuksen kokonaan tai osittain, jos asiakas ei tarjoa tällaista vakuutta.

11.2 Vahingonkorvaus

Mikäli Luxway on velvollinen korvaamaan asiakkaalle vahingonkorvauksen, on korvauksen viitattava vain niihin vahinkoihin, jotka Luxway saattoi kohtuudella ennakoida toimitushetkellä. Luxway ei missään tapauksessa ole vastuussa myynnin ja tuotannon menetyksistä, voitonmenetyksistä tai muista epäsuorista vahingoista.

11.3 Sopimusehtojen muuttaminen

Jos jotain, tai kaikkia näistä yleisistä ostoehdoista halutaan muuttaa, tai muuten todeta kelpaamattomiksi, muut osto- ja toimitusehdot pysyvät ennallaan.

11.4 Asiakkaan velvollisuudet

Asiakas vastaa, että tuotteet, jotka saapuvat osaksi tiettyä rakennusjoukkoa, on olemassa paikka järjestettynä. Asiakkaalla tulee olla erilaisia tilapohjaisia vaihtoehtoja tuotteiden asentamiseksi ja sijoittamiseksi nykyiseen sijaintiin. Asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että toimitukseen on sisältynyt kaikki tilatut tuotteet. Osan puuttuessa Luxwaylle on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa.

11.5 Väärät tuotteet

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärät tuotteet, vastaa Luxway tuotteiden vaihtokustannuksista.

11.6 6 Poikkeamat ja variaatiot

Puumateriaalissa voi esiintyä variaatioita sävyssä, pienissä halkeamissa ja oksissa, koska puu on elävä materiaali. Emme voi taata, että todellisella tuotteella on tismalleen sama sävy, kuin mikä on näytettynä verkkosivuilla. Nämä variaatiot eivät ole oikea valitusperuste. Pidätämme oikeuden typografioihin, virheisiin verkkosivuille, käsikirjoihin ja muihin painotuotteihin.

Luxway Nordic Ab. Saunaspesialisti.